Amintiri din Lefkada, Grecia

In septembrie 2016 ne-am petrecut vacanta pe insula greceasca Lefkada – Insula Alba.

Noi nu am plecat fara niciun fel de asteptari. Si poate de asta ne-a placut. Auzisem ca insula este destul de salbatica, ca nu sunt plaje foarte amenajate. Si asa este. Natura este lasata in forma ei pura, fara prea multe interventii ale oamenilor. Dar noua ne-a placut.

Era fascinant sa descoperi in fiecare zi cate o plaja noua, cu apa turcoaz si sa te bucuri de privelisti desprinse din filme. Pe plaje era liniste, auzeam doar propria respiratie si valurile izbindu-se de mal. O relaxare totala, hrana pentru minte si suflet.

Unde am stat in Lefkada

Ne-am luat un pachet turistic cu avion, transfer aeroport/cazare/aeroport si hotel.

Am stat la Hotel Aliki, despre care avem numai de bine de spus. Fetele de la receptie au fost foarte amabile, ne-au ajutat cu absolut orice am avut nevoie. Camerele curate, micul dejun gustos.

Video Blog din Lefkada

Ce am facut in Lefkada

Inca din prima zi, ne-am luat 3 excursii in jurul insulei.

• Excursie de o zi cu un vapor mare care ne-a plimbat la cateva insule si in satul traditional Poros, unde localnicii vindeau suveniruri si sticle cu ulei de masline facut in casa.   Nu ne-a placut pentru ca vasul era destul de vechi, avea un miros puternic de combustibil, facea un zgomot infernal, era extraordinar de aglomerat.

Excursie cu vaporul Lefkada

Satul Poros, Lefkada, Grecia

Ne-a placut ca satul Poros era pe dealuri mai inalte ale insulei si privelistea era minunata, eu nu mi-am putut desprinde ochii.

• Excursie de o zi cu un vapor mic (de maxim 30 de persoane) + barbeque pe o plaja pustie

Excursie cu Vapor Lefkada Grecia

Recomandam aceasta experienta din tot sufletul! Capitanul vasului Odysseia a fost foarte haios, ne-a servit cu masline si Ouzo (bautura greceasca), ne-a scos la dans si a facut o atmosfera extraordinara. Iar barbeque pe plaja a fost facut chiar de capitan si echipa sa – souflaki pe gratar si salata greceasca – delicios!

8606_10209533101659846_2747037195323720571_n

Pe barca in Lefkada

• Am mai facut o excursie cu autocarul in orasul Preveza, prin tunelul submarin Aktio-Preveza, care a fost inaugurat in 2002.

Nimic impresionant, ni se povestise despre o experienta de shopping foarte buna pentru acest oras (in special pentru incaltamintea din piele naturala), insa noi am fost profund dezamagiti. Singura alinare am gasit-o in cea mai buna portie de waffe ever.

waffe in lefkada

Cele mai frumoase zile petrecute au fost cele in care ne-am deplasat pe cont propriu.

Ne-am plimbat cu atv-ul pe toata coasta insulei si ne-am oprit din plaja in plaja pentru o baie si relaxare. A fost o experienta minunata, am vizitat si portul pescaresc Vasiliki unde am mancat fructe de mare super bune.  Iar pe una din plaje am intalnit si un aer african (vedeti in video de mai jos despre ce e vorba).

Plaja Lefkada

Happy Couple in Lefkada

Cel mai fascinant a fost sa descoperim un traseu usor prin munte spre o cascada (foarte mica), care a fost o oaza de racoare printre atatea zile de soare.

A post shared by Delia (@dellya_me) on

(poze munte, cascada + video)

Iar in ultima zi a vacantei a fost ultima data cand am facut ceva pentru prima data: fish spa. :)

Fish Spa in Lefkada

Fish spa 🐡 #lefkadaisland In curand articol pe blog despre vacanta in Lefkada.

A post shared by HappyCouple.ro (@happycouple.ro) on

Cele mai frumoase plaje: Porto Katsiki, Kathisma, Afteli, Monolithi Beach Bar.